Dacă recomandările de mai sus nu au reușit să rezolve problema, încercați să contactați banca dumneavoastră, urmând sugestiile de mai jos.
Verificați soldul.Asigurați-vă că cardul dumneavoastră are fonduri suficiente pentru a efectua o plată. De obicei, puteți afla suma soldului prin intermediul platformelor personale ale contului dumneavoastră bancar (pe site-ul web, aplicația mobilă sau prin SMS-request). Dacă soldul cardului este insuficient, ar trebui să îl completați cu alte fonduri mai întâi.
Solicitați din nou un cod de verificare.Asigurați-vă că ați introdus corect parola unică trimisă de bancă prin SMS. Dacă a apărut o eroare, va trebui să tastați din nou datele cardului în FxPro Direct, înainte de a solicita din nou codul securizat 3D.
Toate întrebările legate de securitatea 3D - cum ar fi primirea sau introducerea codurilor - trebuie să fie direcționat către banca dumneavoastră, utilizând numărul de telefon de contact indicat pe spatele cardului.
Verificați restricțiile bancare.Asigurați-vă că limita cardului dumneavoastră nu a fost depășită de noua plată; aflați, de asemenea, dacă sunt acceptate tranzacții de plată online.
Ar trebui să găsiți informațiile de mai sus în contul dumneavoastră bancar personal online. Dacă tot nu vă puteți rezolva problema, vă sfătuim să contactați emitentul cardului.