Aveți probleme la finanțarea
contului dumneavoastră FxPro folosind un card?

Suntem aici pentru a vă ajuta!

Urmați instrucțiunile de mai jos pentru a rezolva problemele legate de depozit cât mai repede posibil.

Alertă de limită

Vă rugăm să rețineți că puteți efectua două încercări nereușite de depunere în decurs de 10 minute. Dacă continuați să efectuați alte plăți eșuate, cardul dumneavoastră poate fi blocat de banca dumneavoastră . Aceasta este o măsură necesară pentru a preveni efectuarea de tranzacții frauduloase.

Dacă recomandările de mai sus nu au reușit să rezolve problema, încercați să contactați banca dumneavoastră, urmând sugestiile de mai jos.

Verificați soldul.

Asigurați-vă că cardul dumneavoastră are fonduri suficiente pentru a efectua o plată. De obicei, puteți afla suma soldului prin intermediul platformelor personale ale contului dumneavoastră bancar (pe site-ul web, aplicația mobilă sau prin SMS-request). Dacă soldul cardului este insuficient, ar trebui să îl completați cu alte fonduri mai întâi.

Solicitați din nou un cod de verificare.

Asigurați-vă că ați introdus corect parola unică trimisă de bancă prin SMS. Dacă a apărut o eroare, va trebui să tastați din nou datele cardului în FxPro Direct, înainte de a solicita din nou codul securizat 3D.

Toate întrebările legate de securitatea 3D - cum ar fi primirea sau introducerea codurilor - trebuie să fie direcționat către banca dumneavoastră, utilizând numărul de telefon de contact indicat pe spatele cardului.

Verificați restricțiile bancare.

Asigurați-vă că limita cardului dumneavoastră nu a fost depășită de noua plată; aflați, de asemenea, dacă sunt acceptate tranzacții de plată online.

Ar trebui să găsiți informațiile de mai sus în contul dumneavoastră bancar personal online. Dacă tot nu vă puteți rezolva problema, vă sfătuim să contactați emitentul cardului.

Soluții primare
Înapoi la pagina de plată
sunați-ne:
RU: 8 (800) 100 6234
KZ: +7 (727) 349 3312
UKR: 0 800 800 151
UK: +44 (0) 203 151 5550