Centrul de ajutor FxPro: CONTABILITATE & SEIF

Cum pot retrage fonduri dacă cardul pe care l-am folosit pentru a depune bani a fost anulat sau a expirat?

După anularea unui card, băncile sunt obligate să permită efectuarea unor tipuri de tranzacții limitate, inclusiv rambursări, de obicei, pentru o perioadă cel puțin 6 luni. Prin urmare, poți să retragi fonduri pe cardul pe care l-ai folosit la depunere, chiar dacă acest card a fost anulat. Vei primi aceste fonduri pe noul tău card, care este conectat la același cont bancar precum cardul anterior, cel anulat.

Dacă contul bancar legat de card este complet închis, va trebui să ne trimiți dovada închiderii contului pe adresa de email a departamentul nostru de contabilitate, la accounting@fxpro.com
Was This Article Helpful?
  1. Care este depunerea minimă recomandată?
  2. Este posibil să pierd mai mulți bani decât am depus?
  3. How do you keep Clients funds safe?
  4. Ce metode de plată pot folosi pentru a depune fonduri în contul meu FxPro?
  5. Ce este Portofelul FxPro ?
  6. Cum pot depune bani în Portofelul meu FxPro?
  7. Cum pot retrage bani din Portofelul meu FxPro?
  8. Care sunt valutele disponibile pentru Portofelul FxPro?
  9. Cum transfer fonduri din Portofelul meu FxPro în contul meu de tranzacționare?
  10. Pot schimba valuta Portofelului FxPro ?
  11. Ce rate de conversie folosiți?
  12. Cât timp durează transferurile bancare și care sunt taxele care se aplică?
  13. Cum pot retrage fonduri dacă cardul pe care l-am folosit pentru a depune bani a fost anulat sau a expirat?
  14. Can I transfer funds between my FxPro Wallet and trading accounts during the weekend?
  15. Cum pot retrage bani prin metoda Transferului Bancar?
  16. Cum pot obține detaliile voastre bancare?
  17. Cât timp trebuie să aștept că retragerea efectuată să ajungă în contul meu bancar?
  18. Cât durează să mi se proceseze cererea de retragere?
  19. Cât timp durează ca banii mei să fie depuși în contul meu FxPro?
  20. Ce metodă de plată ar trebui să utilizez pentru retragere?
  21. Percepeți vreun comision sau taxă pentru depuneri sau retrageri?
  22. Ce valute pot folosi pentru alimentarea contului FxPro?
  23. Ce carduri de credit / debit acceptați?
  24. Ce trebuie să fac în cazul în care nu primesc banii din retragerea efectuată?
  25. De ce a fost refuzată depunerea cu cardul meu de Credit / Debit?
  26. How to fund your account