Centrul de ajutor FxPro: CONTABILITATE & SEIF

How do you keep Clients funds safe?

FxPro tratează cu maximă seriozitate siguranța fondurilor clienților. Din acest motiv, toate fondurile clienților sunt complet separate de fondurile proprii ale companiei și sunt păstrate în conturi bancare separate în marile bănci europene. Acest aspect te asigură că fondurile clienților nu pot fi utilizate în niciun alt scop. În plus, FxPro UK Limited este membru al Schemei de Compensare a Serviciilor Financiare (FSCS), iar FxPro Financial Services Limited este membru al Fondului de Compensare a Investitorilor (ICF).
Was This Article Helpful?
  1. Care este depunerea minimă recomandată?
  2. Este posibil să pierd mai mulți bani decât am depus?
  3. How do you keep Clients funds safe?
  4. Ce metode de plată pot folosi pentru a depune fonduri în contul meu FxPro?
  5. Ce este Portofelul FxPro ?
  6. Cum pot depune bani în Portofelul meu FxPro?
  7. Cum pot retrage bani din Portofelul meu FxPro?
  8. Care sunt valutele disponibile pentru Portofelul FxPro?
  9. Cum transfer fonduri din Portofelul meu FxPro în contul meu de tranzacționare?
  10. Pot schimba valuta Portofelului FxPro ?
  11. Ce rate de conversie folosiți?
  12. Cât timp durează transferurile bancare și care sunt taxele care se aplică?
  13. Cum pot retrage fonduri dacă cardul pe care l-am folosit pentru a depune bani a fost anulat sau a expirat?
  14. Can I transfer funds between my FxPro Wallet and trading accounts during the weekend?
  15. Cum pot retrage bani prin metoda Transferului Bancar?
  16. Cum pot obține detaliile voastre bancare?
  17. Cât timp trebuie să aștept că retragerea efectuată să ajungă în contul meu bancar?
  18. Cât durează să mi se proceseze cererea de retragere?
  19. Cât timp durează ca banii mei să fie depuși în contul meu FxPro?
  20. Ce metodă de plată ar trebui să utilizez pentru retragere?
  21. Percepeți vreun comision sau taxă pentru depuneri sau retrageri?
  22. Ce valute pot folosi pentru alimentarea contului FxPro?
  23. Ce carduri de credit / debit acceptați?
  24. Ce trebuie să fac în cazul în care nu primesc banii din retragerea efectuată?
  25. De ce a fost refuzată depunerea cu cardul meu de Credit / Debit?
  26. How to fund your account