Politica de Confidențialitate

Politica Noastră de Confidențialitate de mai jos descrie într-o formă detaliată modul în care FxPro gestionează colectarea, administrarea și protecția tuturor informațiilor confidențiale de la utilizatori.

Introducere

Intimitatea ta este foarte importantă pentru Noi. Ne angajăm să-ți protejăm și să-ți respectăm datele personale. Această Politică de Confidențialitate descrie ce tipuri de date personale colectăm în ceea ce te privește atunci când alegi să utilizezi serviciile noastre, cum vom folosi datele tale personale, când și cu cine le împărtășim și cum le vom păstra în siguranță. Prezenta Politică detaliază, de asemenea, drepturile tale privind prelucrarea informațiilor personale și modul în care puteți să le poți exercita. Te rugăm să citești acest document pentru a înțelege cât mai bine prevederile sale.

Este posibil să facem din când în când modificări la această Notificare și este important să verifici prezentul document pentru orice actualizare. Orice fel de informații personale pe care le deținem vor fi guvernate de Politica actuală privind confidențialitatea la un moment dat. Dacă efectuăm schimbări pe care le considerăm importante, ți le vom comunica.

Te rugăm să reții că această notificare este adresată clienților și potențialilor clienți. Dacă ești un angajat al FxPro, un antreprenor FxPro sau al unui furnizor de servicii procurate de o terță parte, informațiile tale personale vor fi utilizate în legătură cu contractul de muncă, relația contractuală de muncă sau în conformitate cu politicile noastre separate care sunt disponibile în momentul în care ne vei contacta în acest sens.

Orice referire la "Noi", "Nouă", "Nostru/Noastre" sau "FxPro" din această Politică de Confidențialitate este o referință la fiecare companie din cadrul Grupului FxPro, dacă nu este stipulat altfel în contextul dat.

În mod similar, orice referire la "Tu", "Tine", "Tău" sau "Tale" în această Politică de Confidențialitate este o referință la oricare dintre clienții noștri și clienți potențiali, în funcție de context, dacă nu se specifică altfel.

Prin accesarea Site-urilor Noastre, inclusiv prin utilizarea canalelor de comunicare pentru a ne contacta, considerăm că ai citit și ai înțeles Termenii prezentului document și cum procesăm orice informație pe care ne-o dezvălui, inclusiv datele personale înainte de a ne deveni client . Din momentul în care ți-ai deschis un cont la noi, ești de acord că această Politică, inclusiv modificările aduse acesteia, va guverna modul în care colectăm, stocăm, folosim, împărtășim și procesăm în orice altă formă datele tale personale și drepturile tale în cadrul relației noastre de afaceri și după terminarea acesteia./p>

Cine suntem?

Această Politică de Confidențialitate se aplică activităților de prelucrare a următoarelor entități ale controlorului de date din cadrul grupului de companii FxPro, care sunt: ​​

  • FxPro Financial Services Limited, o companie înregistrată în Cipru, al cărei sediu social se află în Karyatidon 1, Ypsonas 4193, Limassol și care este înregistrată și reglementată de Comisia pentru Protecția Datelor din Cipru,
  • FxPro UK Limited, o companie înregistrată în Anglia și Țara Galilor 902, al cărei sediu social se află în 13/14 Basinghall Street, Londra, EC42V 5BQ și care este înregistrată și reglementată de Comisia pentru Informații (număr de înregistrare Z1996160),
  • FxPro Global Markets Ltd (o companie din Bahamas a cărei adresă înregistrată se află în Lyford Manor, Western Road, Lyford Cay, New Providence, N7776, The Bahamas), care este înregistrată și reglementată de Comisia pentru protecția datelor Bahamas

FxPro Financial Services Limited efectuează o prelucrare semnificativă în numele celorlalte entități ale grupului FxPro. Prin urmare, dacă ești un client al entităților non-europene ale grupului, îți procesăm datele personale în conformitate cu prezenta Politică de Confidențialitate și beneficiezi de aceleași drepturi și protecție menționate în această Politică.

Ce fel de informații personale colectăm și stocăm?

În cadrul activității noastre, colectăm date personale de la clienți și clienții potențiali care includ următoarele:

  • Nume, prenume și date de contact
  • Data nașterii și sexul
  • Informații despre venituri și avere, inclusiv detalii despre activele și pasivele tale, soldurile contului, declarațiile de tranzacționare, declarațiile financiare și fiscale
  • Date despre profesie și locul de muncă
  • Date despre locație
  • Cunoașterea și experiență în tranzacționare, toleranță la risc și profil de risc
  • Adresa IP, specificațiile dispozitivului de accesare și alte informații referitoare la experiența ta de tranzacționare
  • Contul bancar, portofelele electronice și detalii despre cardul de credit
  • Detalii despre vizitele pe Site-ul Nostru sau pe aplicațiile noastre, incluzând, dar fără a se limita la, date despre trafic, date despre locație, jurnale web și alte date de comunicare.

Folosim cookie-uri pentru a stoca și colecta informații despre utilizarea Site-ului Nostru. Fișierele cookie sunt fișiere text, de mici dimensiuni, stocate de browser pe unitatea hard disk a echipamentului tău. Acestea trimit informațiile stocate pe ele înapoi la serverul nostru web atunci când accesezi Site-ul Nostru. Aceste module cookie ne permit să realizăm setări personale și să încărcăm preferințele personale pentru a-ți îmbunătăți nivelul de experiența. Poți afla mai multe despre cookie-urile noastre în "Politica legată de Cookie-uri" disponibilă pe Site-ul Nostru.

De asemenea, păstrăm înregistrări ale comportamentului tău de tranzacționare, inclusiv o înregistrare a:

  • Produselor pe care le tranzacționezi cu noi
  • Istoricului de date despre tranzacțiile și investițiile pe care le-ai făcut, inclusiv suma investită
  • Preferinței tale pentru anumite tipuri de produse și servicii

Suntem obligați prin lege să te identificăm la deschiderea unui cont nou sau în cazul în care adaugi un nou semnatar pe un cont existent. Legea împotriva spălării banilor ne obligă să vizualizăm și să înregistrăm detaliile anumitor documente (adică documente fotografice și non-fotografice) pentru a respecta standardele stabilite de aceste legi. Documentația de identificare, conform legislației anti-spălare a banilor sau a altor legislații relevante pentru serviciile pe care ți le oferim include date legate de:

  • (a) Pașaport;
  • (b) Permis de conducere;
  • (c) Cartea de identitate națională (dacă este cazul);
  • (d) Facturile de utilități;
  • (e) Buna credință (dacă este cazul);
  • (f) Controlul de credit al persoanei; sau
  • (g) Alte informații pe care le considerăm necesare pentru funcțiile și activitățile noastre.

Dacă ești un client de tip companie, suntem obligați să colectăm informații suplimentare despre acționari și directori, cum ar fi documente corporative, date despre acționari, directori, ofițeri, inclusiv informații personale suplimentare. Avem dreptul de a cere orice informații suplimentare pe care le considerăm necesare pentru a fi în conformitate cu cerințele legale și de reglementare.

Obținem aceste informații în mai multe moduri prin utilizarea serviciilor și a Site-urilor Noastre, a aplicațiilor de deschidere a contului, a formularelor noastre de înscriere pentru conturile demo, a formularelor de înscriere în webinar, a cookie-urilor web și a tehnologiei de urmărire similară încorporata în Site-urile și Aplicațiile Noastre, din abonamentele la actualizările de știri și din informațiile furnizate în cursul relației noastre aflate în derulare.

De asemenea putem colecta aceste informații despre tine de la terțe părți, fie prin liste de marketing cumpărate de la terți, din surse accesibile publicului larg, de pe platformele de sociale media, de la brokeri și afiliați, bancheri și procesatorii de carduri de credit, din baze de date bazate pe abonamente și de la alte terțe părți asociate.

Putem solicita din când în când alte informații personale (de exemplu prin studii de piață, sondaje sau oferte speciale). Dacă alegi să nu furnizați informațiile necesare pentru a ne satisface solicitarea pentru un anumit produs sau serviciu, este posibil să nu îți putem oferi produsul sau serviciul solicitat.

Este posibil să înregistram orice comunicare, electronică, telefonică, personală sau în alt mod, pe care o avem cu tine în legătură cu serviciile pe care ți le furnizăm și cu relația noastră. Aceste înregistrări vor fi singurele noastre proprietăți și vor constitui dovada comunicărilor dintre noi. Astfel de convorbiri telefonice pot fi înregistrate fără utilizarea unui ton de avertizare sau a oricărei alte notificări suplimentare.

În plus, dacă vizitezi oricare dintre birourile sau sediile noastre, este posibil să avem CCTV care să-ți înregistreze chipul.

Cui îi putem divulga informațiile personale?

În cadrul utilizării informațiilor tale personale în scopul descris mai sus, este posibil să dezvăluim informațiile tale:

  • altor companii din cadrul grupului FxPro care furnizează servicii financiare și alte servicii;
  • furnizorilor de aplicații ale terțelor părți atunci când utilizezi aplicațiile, sistemele de comunicații și platformele de tranzacționare oferite de noi de către terți;
  • furnizorilor de servicii și consilierilor specializați care au fost contractați să ne furnizeze servicii precum optimizarea serviciilor de administrare, IT, de analiză și de marketing online, financiare, de reglementare, de conformitate, de asigurare, de cercetare sau a altor servicii;
  • brokerilor și afiliaților cu care avem o relație reciprocă;
  • furnizorilor de servicii de plăți și băncilor care procesează tranzacțiile;
  • auditorilor sau contractorilor ori altor consilieri de audit, asistență sau consultanță în scopuri de afaceri;
  • instanțelor judecătorești, tribunalelor și autorităților de reglementare aplicabile convenite sau autorizate prin lege sau acordul nostru cu tine
  • organizațiilor guvernamentale și organismelor de aplicare a legii, în cazul în care acest lucru este impus de lege și ca răspuns la alte cereri legale și de reglementare;
  • oricărei terțe părți în cazul în care o astfel de divulgare este necesară pentru a impune sau a aplica Termenii și Condițiile noastre de furnizare a serviciilor sau a altor acorduri relevante;
  • oricărei persoane autorizate de tine

Ne străduim să divulgăm acestor terțe părți numai datele personale minimale necesare pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale asumate față de aceștia. Furnizorii de servicii din categoria terțelor părți nu au permisiunea de a împărtăși sau de a folosi datele personale pe care le punem la dispoziție pentru niciun alt scop decât pentru a ne furniza aceste servicii Nouă.

Site-urile sau aplicațiile Noastre pot avea linkuri către site-uri terțe externe. Te rugăm să reții însă că Site-urile web ale unor terțe părți nu sunt acoperite de această Politică de confidențialitate, iar site-urile respective nu respectă standardele și procedurile noastre de confidențialitate. Te rugăm să verifici cu fiecare terță parte care sunt practicile și procedurile de confidențialitate ale acestora.

Când și cum obținem acordul tău?

Putem procesa datele tale personale pentru una sau mai multe baze legale de procesare ("Baze Legale") în funcție de scopul specific pentru care folosim datele tale

Baza legală este următoarea:

  • pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale față de tine
  • pentru respectarea cerințelor legale și de reglementare
  • pentru urmărirea intereselor noastre legitime

În cazul în care utilizarea informațiilor tale personale de către Noi nu se încadrează în niciuna din aceste trei baze legale, avem nevoie de consimțământul tău. Acest consimțământ va fi acordat în mod liber de către tine și ai dreptul de a-ți retrage consimțământul în orice moment, contactând-ne și folosind datele de contact stabilite în această Politică de Confidențialitate sau prin dezabonarea de pe listele noastre de e-mail.

Putem utiliza datele personale furnizate de dvs. prin intermediul site-ului nostru web sau în alt mod și datele cu caracter personal furnizate în timpul relației noastre de afaceri pentru a comunica cu dvs. în scopuri promoționale de marketing, precum și pentru a vă oferi știri din piață și rapoarte analitice. Canalele utilizate pentru astfel de comunicări pot include apelurile telefonice, trimiterea de e-mailuri, notificări prin contul dvs. de pe portalul online și notificări prin SMS, inclusiv notificări push. Aveți dreptul de a renunța la aceste notificări și o puteți face din contul dvs. de pe portalul online sau trimițând un e-mail către ofițerul nostru pentru protecția datelor, la adresa dpo@fxpro.com folosind adresa de e-mail înregistrată pe care ne-ați transmis-o, în cazul în care nu aveți acces la contul dvs. pe portalul online sau nu v-a fost furnizat un astfel de cont, indiferent de motiv.

Gestionarea informațiilor personale

Ne angajăm să protejăm și să protejăm datele personale, să implementăm și să menținem măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja orice fel de date personale furnizate Nouă împotriva distrugerii, pierderii, modificării accidentale sau ilegale, a dezvăluirii neautorizate sau a accesării datelor personale transmise, stocate sau prelucrate în alt mod.

Am desemnat un Ofițer Responsabil cu Protecția Datelor pentru a ne asigura că gestionarea informațiilor personale este în conformitate cu această Politică de Confidențialitate și cu legislația în vigoare.

Le solicităm organizațiilor din afara Grupului FxPro care gestionează sau obțin informații personale să recunoască confidențialitatea acestor informații, să se angajeze să respecte dreptul fiecărui individ la confidențialitate și să respecte toate legile relevante privind protecția datelor și prevăzute de această Politică de Confidențialitate.

Pe scurt, măsurile de protecție a datelor aflate în vigoare sunt următoarele:

  • îi instruim pe angajații noștri care gestionează informațiile personale pentru a respecta confidențialitatea informațiilor despre clienți și a confidențialității persoanelor
  • le solicităm angajaților noștri să utilizeze parole și autentificarea în doi pași atunci când accesează sistemele noastre;
  • ridicăm mari ziduri chinezești de protecție, iar angajații au acces doar la datele personale necesare în scopurile sarcinilor pe care le gestionează.
  • aplicăm tehnologii de criptare a datelor în timpul transmiterii datelor în timpul tranzacțiilor pe internet și a codurilor de acces ale clienților transmise prin rețele
  • folosim firewall-uri, sisteme de detecție a intrușilor și instrumente de scanare a virușilor pentru a ne proteja împotriva persoanelor neautorizate și a virușilor care intră în sistemele noastre;
  • utilizăm rețele securizate dedicate sau de criptare atunci când transmitem date electronice în scopul externalizării;
  • practicăm o politică de birou curată în toate spațiile ocupate de noi și de organismele noastre corporative asociate și asigurăm stocarea sigură pentru înregistrările fizice; și
  • utilizăm mijloace fizice și electronice, cum ar fi cartele de acces, camerele de luat vederi și dispozitivele de protecție pentru a ne proteja împotriva accesului neautorizat.

Cum stocăm informațiile tale personale și pentru cât timp?

Menținem informațiile tale personale într-o combinație de facilități de stocare sigure pe computere și fișiere pe suport de hârtie și alte înregistrări și luăm măsuri pentru protejarea informațiilor personale pe care le deținem împotriva utilizării greșite, a pierderii, accesului neautorizat, modificării sau divulgării acestora.

În momentul în care considerăm că informațiile tale personale nu ne mai sunt necesare, vom elimina orice detalii care te vor identifica sau vom distruge în siguranță înregistrările.

Cu toate acestea, este posibil să menținem înregistrările pentru o perioadă semnificativă de timp. De exemplu, suntem supuși serviciilor de investiții și legilor împotriva spălării banilor, care ne obligă să păstrăm copii și dovezi ale acțiunilor intreprinse de noi cu privire la verificarea identității, surselor de venit și averilor, monitorizarea tranzacțiilor, discuțiilor telefonice, prin chat și a comunicărilor prin e-mail, a istoricului ordinelor și a tranzacțiilor, modalității de răspuns la reclamații și a înregistrărilor care pot demonstra că am acționat în conformitate cu codul de conduită reglementat de-a lungul întregii noastre relații de afaceri. Aceste înregistrări trebuie păstrate pentru o perioadă de cinci ani după încheierea relației noastre de afaceri cu tine sau chiar pentru mai mult dacă ni se solicită de către Autoritățile noastre de reglementare.

Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră în calitate de client potențial în timpul înregistrării contului, în cazul în care înregistrarea nu a fost niciodată finalizată sau dacă cererea de deschidere a contului dvs. a fost refuzată, vor fi păstrate timp de șase luni, cu excepția cazului în care există un motiv normativ care să ne impună păstrarea acestora pe o perioadă mai lungă de timp.

În cazul în care ai renunțat la primirea comunicărilor de marketing, vom menține detaliile noastre pe lista datelor suprimate, astfel încât să știm că nu dorești să primești aceste comunicări.

Datele pe care le colectăm de la tine pot fi transferate și stocate într-o destinație din afara Spațiului Economic European ("SEE"). De asemenea, acestea pot fi prelucrate de către personalul care operează în afara SEE și care lucrează pentru Noi sau pentru unul dintre furnizorii Noștri sau pentru companiile afiliate. Vom lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a ne asigura că datele tale sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică de Confidențialitate.

Atunci când transferăm datele către alte terțe părți din afara SEE, putem să ne bazăm, în unele cazuri, pe clauze contractuale standard aplicabile, reguli corporative obligatorii, Scutul de Protecție a Confidențialității UE-SUA sau pe orice alte acorduri echivalente aplicabile

Dacă dorești o copie a acestor aranjamente, te rugăm să ne contactezi folosind detaliile de contact de mai jos

Drepturile tale

Te rugăm să reții că aceste drepturi nu se aplică în toate circumstanțele. Ai dreptul de a:

(a) solicita acces la datele tale personale (acțiune denumită în mod obișnuit "solicitare de acces la persoana vizată");

(b) solicita corectarea datelor personale pe care le deținem despre tine.

(c) solicita ștergerea datelor tale personale. Te rugăm să reții totuși că este posibil să nu putem respecta întotdeauna solicitarea ta de ștergere a datelor din motive juridice specifice care îți vor fi notificate, dacă este cazul, la momentul solicitării tale;

(d) obiecta legat de prelucrarea datelor tale personale în cazul în care ne bazăm pe un interes legitim (sau pe cele ale unei terțe părți) și există ceva despre situația ta personală, care te-ar putea face să dorești să obiectezi în ceea ce privește procesarea pe acest motiv că simți că ar avea un impact asupra drepturilor și libertăților tale fundamentale. De asemenea, ai dreptul de a obiecta în cazul în care îți prelucrăm datele tale personale în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a procesa informațiile tale și care surclasează drepturile și libertățile tale.

(e) solicita restricționarea procesării datelor tale personale. Acest lucru îți permite să ne soliciți să suspendăm prelucrarea datelor tale personale în următoarele situații:

  • dacă dorești să stabilim cât de corecte sunt aceste date;
  • în cazul în care utilizarea datelor de către Noi este ilegală, dar nu dorești să le ștergem;
  • în cazul în care ai nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele, pentru a stabili, a exercita sau a apăra revendicări legale; sau
  • în cazul în care te-ai opus utilizării datelor tale, dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale legitime pentru a le utiliza;

(f) solicita transferul datelor tale personale către tine sau către o terță parte. Îți vom furniza ție sau unei terțe părți pe care ai ales-o, datele tale personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit pe dispozitivele corespunzătoare. Te rugăm să reții că acest drept se aplică numai informațiilor automate (adică nu copiilor pe format de hârtie) pentru care ți-ai dat inițial consimțământului în vederea utilizării sau acolo unde am utilizat informațiile pentru a încheia un contract cu tine; și

(g) retrage consimțământul în orice moment pentru acele situații în care ne bazăm pe consimțământ pentru prelucrarea datelor tale personale.

Te rugăm să completezi cererea de date cu caracter personal prin e-mail, utilizând adresa de e-mail înregistrată, pe care ne-ai dezvăluit-o, la următoarea adresă de e-mail: dpo@fxpro.com.

Cererile de ștergere pot fi trimise și prin portalul dvs. online.

Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor în decurs de 1 (o) lună. Ocazional, poate dura mai mult de 1 (o) lună dacă solicitarea ta este deosebit de complexă sau dacă ai făcut mai multe solicitări. În acest caz, te vom anunța în termen de 1 (o) lună de la primirea solicitării tale și te vom ține la curent.

Îți putem solicita o taxă rezonabilă atunci când o cerere este vădit neîntemeiată, în exces sau repetată ori primim o solicitare de a furniza copii suplimentare ale acelorași date. În acest caz, îți vom trimite o cerere de taxă pe care va trebui să o accepți înainte de a procesa cererea. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea ta în aceste circumstanțe.

Ce se întâmplă dacă ai vreo întrebare sau o reclamație?

Dacă dorești să-ți exerciți drepturile, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la dpo@fxpro.com folosind adresa de e-mail înregistrată pe care ne-ai dezvăluit-o.

Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor în decurs de 1 (o) lună. Ocazional, poate dura mai mult de 1 (o) lună dacă solicitarea ta este deosebit de complexă sau dacă ai făcut mai multe solicitări. În acest caz, te vom anunța în termen de 1 (o) lună de la primirea solicitării tale și te vom ține la curent.

Dacă nu ești mulțumit de răspunsul nostru în ceea ce privește reclamația ta ai dreptul să depui o reclamație la autoritățile noastre de supraveghere, Oficiul Comisarului pentru Informații (ICO) dacă ești client FxPro UK Limited sau la Oficiul Comisarului pentru Protecția Datelor din Cipru dacă ești client al oricărei entități din grupul FxPro rămas. De asemenea, ai dreptul să depui o reclamație la autoritatea de protecție a datelor din țara ta de reședință.

Găsești detalii despre cum să faci acest lucru pe următoarele site-uri:

https://ico.org.uk/concerns/

http://www.dataprotection.gov.cy